Klan The ShadowS - Serwer 17

Dla Klanowiczów i przyszłych Klanowiczów

Ogłoszenie

Proszę o zapoznanie się z regulaminem klanu i zgłoszenie ewentualnych poprawek

#1 2011-02-02 13:22:15

 Sathanica

Administrator

Skąd: 3City/ Nicość
Zarejestrowany: 2011-01-20
Posty: 37
Punktów :   

Rytuały

Oto wszystkie dostępne rytuały

Podniesienie Sztandaru

Rytuał ten przywołuje potężny sztandar bojowy z królestwa poległych wojowników.
Członków:     min. 3
Efekt:     Klan otrzymuje przypadkowy sztandar
Odpoczynek:     3 Dni
Szansa na sukces:     100%
Cena:     2.000

Warunek:     - 30% członków było aktywnych w ciągu ostatnich 10 minut
- Klan nie posiada sztandaru

Zniszczenie Sztandaru
   
Honor sztandarowi można oddać wracając je duchom poległych wojowników, za co można otrzymać część Skarbu Nieśmiertelnych.
Członków:     min. 3
Efekt:     1.000 złota w skarbcu klanu, sztandar zostanie zniszczony
Szansa na sukces:     100%
Cena:     -

Warunek:     - 50% członków było aktywnych w ciągu ostatnich 10 minut
- Klan posiada sztandar

Rytuał Siły
   
Rytuał sprawia, że siła zmarłych przodków wpływa do mięśni członków klanu.
Członków:     min. 6
Efekt:     Siła: 10-20%
Czas trwania:     7 Dni
Odpoczynek:     14 Dni
Szansa na sukces:     65%
Cena:     30.000
Odpoczynek 6d 09:41:47 Rytuał nie powiódł się.
Warunek:     - przynajmniej 50% członków ma założoną broń

Rytuał Obrony
   
Ten dziwny rytuał hartuje ciało oraz ducha wiernych wojowników klanu.
Członków:     min. 6
Efekt:     Obrona: 10-20%
Czas trwania:     7 Dni
Odpoczynek:     14 Dni
Szansa na sukces:     65%
Cena:     30.000

Warunek:     - przynajmniej 50% członków ma założoną tarczę

Rytuał Fortuny
   
Dzięki zaklęciu rtęciowych duchów z mrocznych otchłani ziemi przechodzi lotność oraz szybkość na uczestników.
Członków:     min. 6
Efekt:     Zręczność: 10-20%
Czas trwania:     7 Dni
Odpoczynek:     14 Dni
Szansa na sukces:     65%
Cena:     30.000

Warunek:     - przynajmniej 50% członków ma założone rękawice

Rytuał Wytrzymałości
   
Ofiara złożona z tura oraz spożywanie jego ciepłej krwi wzmacnia kondycję członków klanu.
Członków:     min. 6
Efekt:     Wytrzymałość: 10-20%
Czas trwania:     7 Dni
Odpoczynek:     14 Dni
Szansa na sukces:     65%
Cena:     30.000

Warunek:     - przynajmniej 50% członków ma założoną zbroję

Rytuał Charyzmy
   
Nocy taniec w otoczeniu dziewiczych duchów księżycowych przenosi ich wdzięk oraz magiczne moce na jego uczestników.
Członków:     min. 6
Efekt:     Charyzma: 10-20%
Czas trwania:     7 Dni
Odpoczynek:     14 Dni
Szansa na sukces:     65%
Cena:     30.000

Warunek:     - przynajmniej 50% członków ma założoną biżuterię

Rytuał Zdrowia
   
Na ułamek sekundy oddziela się dusza od ciała, aby przyśpieszyć i wzmocnić przepływ soków cielesnych. W ten sposób rany wojowników klanu zasklepiają się szybciej.
Członków:     min. 6
Efekt:     Regeneracja: 500-1000
Czas trwania:     3 Dni
Odpoczynek:     7 Dni
Szansa na sukces:     80%
Cena:     20.000

Warunek:     - Zdrowie wszystkich członków nie może przekraczać 20.000

Rytuał Pieczęci
   
Potężne zaklęcie, które niegdyś przywołało z mrocznych otchłani kataklizmu Pieczęć Podziemi.
Członków:     min. 6
Efekt:     Kupno przypadkowej dostępnej pieczęci
Szansa na sukces:     100%
Cena:     1.000

Warunek:     - Klan NIE posiada Pieczęci Podziemi
- Jest jeszcze dostępna przynajmniej 1 pieczęć
- Klan NIE otwarł ostatnio bram podziemi
- Klan może brać udział w wojnach klanów
- 6 członków online w ciągu ostatnich 60 minut

Otwórz Bramy Podziemi
   
Siedem Pieczęci Podziemia oraz jedno szaleńcze słowo, które wyrywa języki służalczych kreatur jest w stanie otworzyć na krótko Bramy Podziemi.
Członków:     min. 6
Efekt:     Otwarcie Bramy Podziemi
Szansa na sukces:     100%
Cena:     100.000

Warunek:     - Minęło maksymalnie 48 godz. od ostatniego zdobycia pieczęci
- Klan posiada wszystkie 7 pieczęcie.
- Bramy podziemi są zamknięte
- 30% członków było aktywnych w ciągu ostatnich 15 minut
- Lider klanu jest online

Krwawy Rytuał Pająka
   
Przywołanie sieci pająka z głębin mrocznego lasu to znakomite przygotowanie się do wojny.
Członków:     min. 6
Efekt:     Aktywny talent: Sieć Pająka

+4 Podstawowa szansa trafienia
+24 Bonus obrażeń
Czas trwania:2 Rundy
Czas trwania:     3 Dni
Odpoczynek:     7 Dni
Szansa na sukces:     80%
Cena:     25.000

Warunek:     - 50% członków było aktywnych w ciągu ostatnich 10 minut
- minimum jeden członek ma poziom 10
- żaden inny krwawy rytuał nie jest aktywny lub jest w czasie odliczania

Rytuał Księżyca
   
Klan wzmacniają nie tylko twórczo lecz także niszcząco moce pradawnej Bogini Księżyca i są wieczne jak przypływ i odpływ.
Członków:     min. 12
Efekt:     Przypadkowa umiejętność: 5-25%
Czas trwania:     3 Dni
Odpoczynek:     7 Dni
Szansa na sukces:     80%
Cena:     50.000

Warunek:     - minimum 50% członków posiada jedną dowolną miksturę

Rytuał Wieczności
   
Siła życia wiecznych przechodzi na wszystkich członków klanu.
Członków:     min. 12
Efekt:     Zdrowie: +5000
Czas trwania:     3 Dni
Odpoczynek:     7 Dni
Szansa na sukces:     80%
Cena:     50.000

Warunek:     - 50% członków było aktywnych w ciągu ostatnich 10 minut

Krwawy Rytuał Czarnego Księżyca
   
Pradawne pieśni przyciemniają księżyc i umożliwiają spojrzenie przez oczy czarnego księżyca.
Członków:     min. 12
Efekt:     Aktywny talent: Oczy Czarnego Księżyca

-5 Podstawowa szansa trafienia (na przeciwnika)
+30 Podstawowe obrażenia
Czas trwania:2 Rundy
Czas trwania:     3 Dni
Odpoczynek:     7 Dni
Szansa na sukces:     80%
Cena:     90.000

Warunek:     - 60% członków było aktywnych w ciągu ostatnich 10 minut
- minimum jeden członek ma poziom 50
- żaden inny krwawy rytuał nie jest aktywny lub jest w czasie odliczania

Rytuał Ziemi
   
Niepowstrzymana moc siły ziemi przepełnia członków klanu i przeobraża ich w przerażających wojowników.
Członków:     min. 18
Efekt:     Podstawowe obrażenia: +2
Bonus obrażeń: +4
Czas trwania:     1 Dzień
Odpoczynek:     7 Dni
Szansa na sukces:     65%
Cena:     80.000

Warunek:     - 50% członków było aktywnych w ciągu ostatnich 10 minut

Rytuał Powietrza
   
Grono klanu przywołuje duchy powietrza z zimnego szczytu góry, które przez chwilę kierują bronią wojowników klanu.
Członków:     min. 18
Efekt:     Podstawowa szansa trafienia: +2
Bonus szans trafienia: +4
Czas trwania:     1 Dzień
Odpoczynek:     7 Dni
Szansa na sukces:     65%
Cena:     80.000

Warunek:     - 50% członków było aktywnych w ciągu ostatnich 10 minut

Rytuał Wody
   
Zaklęta woda nie tylko oczyszcza ciało, lecz również nadaje tajemniczą moc.
Członków:     min. 18
Efekt:     Podstawowy talent: +2
Bonus talentu: +4
Czas trwania:     1 Dzień
Odpoczynek:     7 Dni
Szansa na sukces:     65%
Cena:     80.000

Warunek:     - 50% członków było aktywnych w ciągu ostatnich 10 minut

Krwawy Rytuał Smoka
   
Ten straszny rytuał nadaje klanowi potężną moc prowadzenia walki jeżdżąc na tchnieniu smoka.
Członków:     min. 18
Efekt:     Aktywny talent: Tchnienie Smoka

+3 Atak
Czas trwania:1 Runda
Czas trwania:     3 Dni
Odpoczynek:     7 Dni
Szansa na sukces:     80%
Cena:     250.000

Warunek:     - 70% członków było aktywnych w ciągu ostatnich 10 minut
- minimum jeden członek ma poziom 100
- żaden inny krwawy rytuał nie jest aktywny lub jest w czasie odliczania


_____________________________________________________________________________________
Przerwał Ciszę krzyk... tej niewinnej istotki...
Tej Cierpiącej katusze, tu nie chodzi o jej duszę
Lecz o nocne mary, przeradzające się w koszmary

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.footballfans.pun.pl www.ntasg.pun.pl www.forum1ko.pun.pl www.gothicsite.pun.pl www.arenaalbionu.pun.pl